Busra2013 Zub34 14 haftads gobek buyumesı ımkansız 😂o gazdır ve ınıo daha sonrs bızdede oldu suan 21+1 haftadsyım yenı yenı cıkıo benım karnım
Busr21 Zub34 bende ayni haftadayim sizinle oncedende cok zayif biri degildim 😅 hala hic belli olmuyor hatta o kadar hissetmiyorum ki hamile gibi doktor hareketlerini gosterince sok olmustum😁
Merve_0109 Zub34 14 hafta çok erken benimki 25 den sonra hamile görünümüne sahip oldu dışardan bakılınca evet bu kadın hamile diyicekleri gibi oldu şuan 33 haftalığız
Zeyyyn Zub34 göbeğe çok takılmayın birde çok alınca göbek doğumdan sonra o göbek kalıyor önemli olan bebeğinizin gelişimi haftası ile uyumlumu ben çok takılmadım valla göbeğinde yoktu doğum sonrası kılo verme derdimde olmadı hamile kaldım kıloya düştüm
tospikaskim Bence bu karın çıkma herkeste değişiyor. Arkadaşım hamile 14 15 haftalık karnı çıktı tbi çok abartı değil de belli hamile olduğu çıkabilir bence
Ufuk 29.30 haftaya kadar hiç karinim çıkmamıştı şimdide 35+5 haftaligim karım çok fazla yok halende iç karin la alakalı galiba
Zub34 Zeyyyn şükür herşeyi uyumlu sağlıklı gereksiz evham yapıyorumm ben çok takıntılı oldum galiba ondan😀
anne_2 Zub34 b7gün 15 haftalık ikinci gebeliğim 😊 hafiften çıkmış ilk gebeliğimde daha çok çıkmıştı bu haftalarda