aselkiz Kızlar resim yüklemeyi bilmiyorum şöyle yazayım Beta hcg 2li test : 699668 PP-A 2li test: 687.8 Sonuçlarım bu, bilen varsa ne anlama geldiğini yazabilir mi lütfen ben haftaya kadar dayanamam 😔
Hilal-95 aselkiz e nabızda cıkanmı bu kuzum buna göre değil grafik oluyor doktorun onunla değerlendirme yapıyor bu bişey ifade etmıyor pek
Suzanne aselkiz resimyükle sitesinden yükleyebilirsiniz çıkan linkide buraya kopyala yapıştırabilirsiniz eğer grafik varsa onda daha kolay anlaşılıyor
Halime0638 aselkiz sonuç kagidin elindeyse atabilir misin acaba bu yazdıkların hesaplanmis hali benim kagidim dada var bundan altinda da risk yoktur görülmemiştir yazıyordu
aselkiz Hilal-95 yok e nabız değil hastanenin sonucu böyle anlamadım bende bişi acaba daha hesaplanmamış mı bilemedim
aselkiz Suzanne baktım da grafik yok acaba tam raporlanmamış mı anlayamadım bende o yüzden sordum sadece bu değerler var
aselkiz Ilayda1 bende deli gibi grafik aradım ama sadece bu sonuçlar var anlayamadım beklemem mi gerekiyo hepsi bir çıkmaz mı ki ilk çocuğumda yaptırmamıştım o yüzden bilemedim
Hilal-95 aselkiz anladım kuzum bunlar yeterli değil hespalnmıştır ama doktorundadır o muhtemelen cnku pap değeri felan düzeltilmiş momlar felan diye geçiyor grafiğe böle bsy değil yani cok farklı hesaplanıyor
aselkiz Hilal-95 haftaya kadar beklemiyim dedim ama kısmet olmadı bekleyecem artık. Teşekkür ederim canım 🌸
gulsonmez27 Beta hcg bu kadar olduğuna emin misin??fazla yazmışsın bence bu kadar olması mümkün değil..Kan verdiğin hastaneden çıktı kağıdı alacaksın.Kağıtta istatistik grafiği var ona göre sonuç yorumlanıyor
aselkiz gulsonmez27 ayy şimdi farkettim 6 ya fazla değmiş elim 69968 olacaktı. Evet öyleymiş ben haftaya kadar beklemeyim dedim ama hesaplanmış şekli konulmamış sisteme mecbur sabretmek kaldı geriye. Teşekkür ederim🌸
aselkiz Halime0638 sonuç kağıdı elimde yok sisteme girip sonuça öyle baktım ve grafik falan yoktu sadece bu değerler var anlamadım her hastanenin sistemi farklı galiba
Halime0638 aselkiz bak bende böyle yazıyor du PAPP-A= 3.46 HCG =0.47 NT=bebekte 1.70 Sadece yaş=1:1520 Trisomi18= 1:75900 Sanirim seninki daha bebekle karsilastirilmamis sadece kendi sonucun bilemedim ki hastaneye gittiğinde alinca gostermedinmi doktoraa
aselkiz Halime0638 yok daha hastaneye gidemedim hastanenin sonuç sistemine girdim bu değerler vardı randevuyuda alamadım taa 12 kasıma attılar meraktan çatlıcam
aselkiz edamutlu12 ya valla ben oğlumda yaptırmamıştım kafamda rahattı bu hamileliğimde doktor yapalım dedi ama pişman oldum yaptırdığıma stres oluyo insan
Halime0638 aselkiz haaa o zaman o sadece senin degerin cocukla birlestirilmemis hali büyük ihtimalle sen hastaneden alınca anlarsın anca
edamutlu12 aselkiz ben şuan yaptırmayı düşünmüyorum ne 2li taramayı ne 4lü taramayı ilerde fikrim ne olur bilmiyorum ama çok gerekli bişey mi
Ilayda1 edamutlu12 ikili için bişey diyemem ama bence dörtlü yaptırmak lazım. Bebeğin bütün organları inceleniyor belki doğumdan sonra acil müdahale gerektiren bir durum olur bilemezsin ki. Benim arkadaşımda yaptırmak istemiyordu ilk gebeliğinde ısrar ettik arkadaşlarla yaptır diye kalbinde problem çıkmıştı bebeğinin doğumdan hemen sonra ameliyata aldılar. Yani başımıza gelmeyecek diye bir şey yok tedbiri alıp takdiri Allaha bırakmak lazım bence
edamutlu12 Ilayda1 Dogru söylüyorsunuz ama bı yandan da doktorlar o kadar çok ihtimali söylüyorlarki hepsi için demiyorum tabiki hamilelik sürecini insanlar için zorlastriyorlar sadece bundan korkuyorum bu süreç zaten zor celiskilerle iyice zorlaşıyor