N01AKCAN Benim kadın doğum doktorum izin vermedi ben 3. Ayımın dolmasına 15 gün varken boyattım hekim bi arkadaşım dipleri boyamadan sıkıntı olmayacağını söylemişti, açık alanda yaparsanız daha iyi olur ben hiç sıkıntı yaşamadım tabi siz yine doktorunuza danışırsanız daha iyi olur 🌸