Benim şahsen kendi fikrim perinatoloji doktorları hariç diğer kadın dogumcular 600 tl civarında neden para istiyorlar anlamıyorum o paraya kiyiyorlarsan en iyisi perinatoloji doktorları uzman bu konuda onlara ver en azından onlar bu işin uzmanları yada en azından cüzi bir rakamla bir radyoloji uzmanina gözük onun çıkardığı raporu yine kadın dogumcuna göster 🤷🏻♀️