_edaa Kızlar 19+4 haftalığız sürekliliği yok ama ara ara kasık ağrısı yaşıyorum şiddetli oluyo bazen özellikle uzanırken dönerken falan baya oluyor enfeksiyona falan baktırdm temiz çıktı normal mi sizce
Fulyaaa1 _edaa rahim ve bebek büyüyor canm ondan oluyormus çok yeni gittim doktora doktorum aşırı ağrılı adet sancısı olmadığı sürece sorun olmadığını söyledi. Sen de endişe etme haliyle büyüyorlar canm🌸