Gulse01 geçmiş olsun ben 5. Ve 6. Ayda 2 doz oldum. İlkinde ertesi gün baş dönmesi olmuştu. Ne olur ne olmaz doktora gittim. Her seye bakıldı, tahliller yapıldı. Hiç bir şeyim yoktu. Aşının genel yan etkilerinden biri dedi doktorum. Bir iki saat sonra geçti zaten. 2. Doz da kol ağrısı dışında hiç bir şey yaşamadım. Çok daha rahat oldu