Çok sevmem ama salata tarzı şeylerede çok yakışıyor.
Bir tanıdığımıza doktoru sen doğurana kadar sakın yeme demiş.onunda geçmişinde düşük hikayeleri var.
Ben ilk bebeğimin kalbi durmuştu. Bunda ister istemez korkuyoruz yanlış birşey yapmaktan.doktora gidince de aklıma gelmedi sormak hep unuttum.
Varmı bu konuda bilginiz bayanlar