burcubc 8 mi çokmus benim 3.kez kalbi durdu ve rahmim hasar gormus işlem lerden 4.kez ameliyat olucam yapamadım dedi doktor sağ tarafını çok kanamam olmuş spiral takti rahmimde hep yapışıklık olmuş önceki doktor biri et parçası var dedi ameliyat yaptı sonuncusu dar dedi film çekildim çocuk büyümez içinde genisletmk gerek dedi ama hamile kalamadım yeni doktora başladım tüp bebek doktoru bize de bakio daha iyi anliolr ztn film çekil dedi yapisiklik cıktı ameliyat oldum uyandım baktım karnım dan bile girilmiş 2.işlemi yapmış tupum onun de bağırsak varmış meğer se oralar bile yapış yapismks düzeltmiş sol tarafım da düzeltmiş rahmim ama sağım çok kanamış çok kötü dedi orası yapamasimdedi bole bisey görmedim ben dedi kadın 2 ay spiral kalıcak cikaricamsnra dedi bi daha ameliyat olacaksin gebelik planlaması sonraki iş dedi hatta aşılama yapalım diyor esimin de morfolojisi düşmüş bi daha oda test verdi 1 sene içinde oda etkilenmiş demek ki seninle ugrasicz dedi doktor ama yapıcaz dedi bakalim serum tedavisi de baslatick gebelik dusunnce bagusjlkk baskiliyici 😥