Merhaba hanımlar sıze bırden hakkında danışmak ıstıyorum. Ben suan 8 haftalık gebeyım gebe olduğumu 6 cı haftada ogrendım. Covıd açısından sonra 1 hafta ağır grıp gecırdım bunun ıcın tomografi cekımı yapıldı ve hamıle olduğumu bılmıyordum tahmını gebelelıgın 3. Veya 4. Haftasına denk gelıyor. Bunun ıcın doktorlar cok ıçacıcı konuşmuyor benım gıbı basınıza böyle bırsey geldımı yada bebeklerınızde doğum sonrası sağlık sorunu oluştumu gebelıgınız normal gectımı