Ben bi tane sabahlıklı beyaz alcam yanıma, ama gerekli mi çok da değil nasıl rahat ediliyosa öyle yapılmalı bence, aman niye dantelli giymedin aman niye tacın yok diyecek kişiler zaten yanımıza gelmesinler :) bi tane de düğmeli pijama alcam çünkü aralıkta görünüyo doğum soğuk olursa diye, üstüme de hırka alırım zaten normal doğum olursa inşallah 1 gün kalınıp çıkılcaktır.. sırf leke falan olursa diye yedek de alınabilir..