Merhaba ben 25 haftalık gebeyim dün doktor kontrolüm vardı bana oksapor iğne verdi kan tahlili vs yapmadan doğum esnasında bi problem olmasın diye dedi acaba kullanan var mı aranız da gerekli mi bi zararı varmıdır bebeğe prospektüsünde doktorunuza danışın gibi şeyler yazıyor da