Bnkchamis Elifcyr ilgi yoktu sütüm olmamasına rağmen ne gelip bebeğe mama verdiler ne baktılar ağrım olunca çağırdık ağrı kesici yaptılar . Ameliyat olana kadar ilgi sonrası yok
Elifcyr Bnkchamis üzüldüm açıkçası :( bebeği sizi yakindan takip etmediler mi bunlar çok önemli açıkçası bnde hemşireyim asıl doğum sonrası ilginin olması gerekiyor
tgba715 Bnkchamis ben de orda normal doğum yapacağım kısmetse ama çok ilgililer diye duydum yanınızda kaç kişi kalmasına izin verdiler
Bnkchamis tgba715 yanımda sadece annem ve eşim kaldı ama ziyaretçiye izin veriyolar akşam 9 a kadar . Yani bilmiyorum belki bana ilgisiz hemşireler denk geldi
tgba715 Bnkchamis anladım canım olabilir neyse bitmiş artık sen bebişine bak Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin insallah