Umudayolculuk36 Kızlar doktoruma ve hemşiresini hediye almak istiyorum 31. haftadayım hamileliğimi ilk ondan öğrenmiştim andım vardı ertlemek istemiyorum artık sizce ne alabilrim
Merveelisa Umudayolculuk36 verdiğimiz paralar yeter bence 🤣🤣 tabi hastaneye gidiyo ama maaş alıyorlar sonuçta hasta olmasa maaş da olmaz
Fulyaaa1 Umudayolculuk36 bebek çikolatası oluyor ya metal kutuda. Metal kutuya doktorumun amblemini ve isimini yaptırmak içerisinde de çikolatalar düşünüyorum 🌸kutuyu daha sonrasın da da kullanır
Merveonay Umudayolculuk36 ben doğumdan sonra ki ilk kontrolünde çiçek sepetinden yenilebilir kek götürmüştüm canım
Mom54544 Umudayolculuk36 Ben kanaviçe üzerine ellerinizde hayata tutunan canlar için iyiki varsınız yazısı ve bı avuç içinde bebek figürü yapma fikri görmüştüm insta da yapacaktim eşimin yengesi sen hamile hamile uğraşma ben yaparım dedi o yapmıştı goturmustum çok beğenmişti instasina koydu ve su an WhatsApp da profil fotosu 😊
Deletedmom16362 Biz çikolata yaptırmıştık. Ayriyeten bir hediye düşünmüyorum açıkçası. İşiniz bitince yüzünüze bakmiyorlar çünkü 🤷♀️
Prenseslerinannesii Ben de hediye arayışı içindeyim doktorum erkek gömlek vs tarzı bir şey alıp bir de çikolata mı alsam diyorum
HavvaGuzey Umudayolculuk36 ben hemşireyim ve çalışırken insana en iyi küçük bir yiyecek geliyor Bi çayla atıştırmalık kek yada çikolata yani bir nefes alma fırsatı gibi oluyor bende normal doğum yapicam Allah in izniyle doğumhane ekibine doğumdan sonra götürmeyi bir kuş çikolata götürmeyi düşünüyorum
Deletedmom_33 Umudayolculuk36 Bende tüp bebek doktoruma çiçek, takibinde olduğuma da yaptığım anahtarlık yanına birkaç şey daha ekleyip ismine paket yapıp vermeyi düşünüyorum. Kek yapıp götürsende mutlu olup paylaşıyor ☺️
denizvebulut Umudayolculuk36 Erkekse doktorunuz hediye seçimi çok zor bizde bu sebeple bir şişe viski hediye etmiştik, alkol kullaniyorsa hoş bir hediye oluyor. Dogumumda bulunan ebe ve hemsirelere de birer gümüş bileklik almıştım.
BirPatiSever Umudayolculuk36 yeğenimin doğumunda kalitelisinden 2 kilo baklava alıp hemşirelere dağıtmıştık. Çok memnun kalmışlardı. Doktora da kahve dünyasından şık paketlenmiş bir kutu çikolata ile orkide götürülebilir.