Esra2592 Cuma günü bimden bebeğinize neler almayı düşünüyorsunuz çok güzel şeyler gelicek 🌸ana kucağını almayı düşünüyorum sizce kullanışlı mıdır?
Kubra3525 Esra2592 biz anakucagını çok araştırıp aldık pasha baby aldım çokta saglam bu bime gelicek olan için düşüyor kayıyor falan diyolardı bence almayın siz bilirsnz yinede
poncikveannesii Esra2592 Anakucağı hakkında çok kararsızım bende düşünüyorum küvet seti Alcam tırnak bakım seti müslin örtü bitirmezlerse
Ceysii01 Esra2592 Haftamiz kucuk ama bende battaniye ve kuvet seti almak istiyorum gerci bime gelen kiyafetler ve urunler disardakinden daha pahalilasmis ben dolaptan sifir olarak 18 zibin ve 6 bebek beresini kargo dahil 102 tlye aldim
Merve_0109 Esra2592 ben daha değişik bir ana kucağı aldım bunalr pek güvenli değil ben tercih etmedim yinede siz bilirsiniz
Melek__55 Esra2592 ben nevresim takımı banyo seti zıbın seti oyun halısı 😆🤔 hepsini alırım belki dayanamıyorum çünkü