Kızlar herkese merhaba, 33. haftamdayım biraz önce ilk kez kahverengi akıntım oldu. Saat 3’e randevu aldık doktordan ama beklemek çok zor, çok korkuyorum şu an. Böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda hiç? Olduysa doktorlarınız ne dedi? Önemli bir durum var mıdır acaba?