Merhaba kızlar 23 ekimde doğum yaptım kızım 4 günlük sütüm yoktu yeni geldi doktor mama verin dedi mama verdik mememi pek tutmuyor bende sağıp kendi sütümüde veriyorum sağlık ocağındaki ebe 2 saatte 1 kaldırın gündüz mama öyle verin dedi geceleri 3 saatte 1 veriyoruz bazen 100 cc içiyor mama normal mi? Çıkarıyor ama aşırı değil.