Ozgrrr Nebyaa bnde imom aldım ama sanki tadı değişmiş gibi önceden balık tadı almıyorsun blr tuhaf oldum
OOzge25 Nebyaa ilk haftalar OMEGA Royal kullanıyordum. Uzun süredir ocean mummy kullanıyorum. Devlet karşılamıyor.
Ceysii01 219Eyll banada devlette ondan verdiler fiýati 75 tl d3 damla verdiler özeldeki doktorumda bunlar gereksiz kendin icmek istiyosan ic dedi vitamin degerlerim yüksekti baya oda balik sebzeni yemeye devam et yeterli dedi neye göre veriyolar acaba 🤔😳
Alka Nebyaa Evet yani bı yan etkisini felan görmedim canım. Doktor yazdı zaten. İçinde bı çok vitaminde var sadece OMEGA 3 değil sanırım