Keho2626 Bugün doktora gittim tam 12 haftalığız bugün etrafımda erkekse cinsiyeti belli olur diyen çok oldu ve 11. Haftada öğrenen de var fakat ben öğrenemedim sizce de erkek olsaydı öğrenebilir miydim 🤔🥰
Seymaben Keho2626 onla alakası yokki 16. Haftadan sonra belli oluyor kızda erkekde erken haftalarda öğrenildiği zaman yanılma çok fazla oluyor
Keho2626 Nebyaa anladım etrafımda da çok duydum forumda da okumuştum erkek olduğu zaman daha erken belli oluyor gibisinden sağlıklı sıhhatli olsun da inşallah ama insan meraktan çatlıyor 🌹