Makskala Herkez çok iyi filan dedi bende az önce aldım. Kullanan var mı acaba nasıl. Aldım ama inşallah pişman olmam ya.
Kubra3525 Makskala 4 aydır kullanıyorum memnunum dışarı çıkarken de sagıyorum evdede sürekli kullanıyorum
QueenMommy Makskala sonuncuyu ben aldım sanırım bitti hemen haber berdiğin için teşekkür ederim bende onu bekliyordum ☺️☺️
Kubra3525 Makskala yok bende öyle bi sorun olmadı ve ben sürekli kullanıyorum memeyi almıyor bebegim sagıp veriyorum hep elektronik işi biraz şans işi bence
Kubra3525 Makskala memnun kalırsın bence yıkayıp steril edip hastane çantana koy canım ben başta alıp koymadıgıma çok pişman oldum gögüs ucunu makineyle çektirip emzirirsin daha rahat tutuyolar