Selam kızlar… sağ göğsümün altında bitmek bilmeyen bi ağrı var. Hatta ağrıdan ziyade acı gibi sanki bıçakla çiziyorlar😟 ve gariptir o bölgeye dokunduğum zamanda bi hissizlik hissi var sanki. Bi yerde okumuştum covid geçiren gebelerde veya aşı olanların bir kısmında böyle bi yan etki olabiliyormus. Yaşayan var mı?