Kızlar son aydayım 37 haftalığım karnım kollarım bacaklarım falan çok kaşınıyor delirecek gibi oluyorum kaşıntıdan tahlil falan yaptırdı doktor ama gebelikte bazı değerler yükselir sıkıntı yok dedi ama kaşıntı çok kötü başına gelen var mı nasıl bir çözüm buldu yardımcı olursanız çok sevinirim