Papatyamevsimi-89 Uygulama 40 haftaya göre hesaplıyor galiba 60 gün kaldı yaziyor belki de daha az olur bilmiyorum ama 😀Hergun biraz daha heyecan yapıyorum, eşim de çok heyecanlanıyor,ben de doğumda içeri girecek miyim diyor 😀
Crcs Papatyamevsimi-89 biz de öyleyiz geçen gün ekranı gösterdim nee 70 gün mü hazır değilim sanırım diyor 😅 sen hazır değilsen ben napayım ilk gebeliğim 😰
EbrarLinaBebek Papatyamevsimi-89 bizimde son 48 bende hiç nst ye girmedim nstye ne zaman giricem bilmiyorum ama ilk nst deneyimini beklerken bile çok heyecanlıyım 33+1 im 36 haftada kontrol var sanırım ozaman nstye girerim
Semiha_ Papatyamevsimi-89 Şükür iyiyiz herşey yolunda ilerliyor 🙂 sizin nasıl geçiyor hamileliğiniz 🙂
mervegemen- Papatyamevsimi-89 yok hiç girmedim benimde yarın randevum var belki yapar. Benim doktorum rahat gerçi cok acele etmiyor 🤷♀️
Semiha_ Papatyamevsimi-89 32+2 de ben girdim ilk kez ve bu süreçten sonra doktorum 2 haftada bir gelmemi ve her gelişimde de nst yaptırmamı istedi ama sancı vs birşey yok kontrol amaçlı istedi 🙂
Papatyamevsimi-89 Semiha_ gece uyuyamıyorum agridan rahimde bir agri oluyor sağa sola dönerken bir de adet sancısı oluyor yarjn soyleyecegim 2 hafta önden gidiyor bata büyüdü ve hareket halinde surekli maşallah..29 da 1832 idi şimdi kaç oldu acaba 😀
mervegemen- Papatyamevsimi-89 o bende de oluyor yada aniden sanci giriyor. Bazende sanki adet olacak gibi midem bir garip oluyor. Adet olacakken olurdu o bende
Papatyamevsimi-89 Semiha_ yarin bende cikacak mi merak ediyorum,bebisim kasiklarima çok vuruyor canımı acitiyor
Semiha_ mervegemen- özelde yaptırıyorum evet ama kan idrar nst 36 ₺ ödedim tek fiyatını bilmiyorum ilk olduğu için 🙂
mervegemen- Semiha_ hepsi oysa sıkıntı yok ama bazen o kadar para veriyoruz ki geçen 1 gunde 1000 tl den fazla harcadım ben ani suprizler oluyor hazirlikli olayim dedim. Teşekkür ederim
H_myra1 EbrarLinaBebek bende 33+2 yim 47 günüm kaldı 35.haftamda kontrolüm var bende acaba nst istermi diye düşündüm normal de 36.haftada girmiştim oglumda ilk kez
H_myra1 Papatyamevsimi-89 benimde son 47 ama daha çok varmış gibi geliyor zaman geçmiyor geçsin istedigim içindir belkide tabiki tam 40. Haftayı beklerse 47 yoksa biraz daha erkene olabilir