Fatma_demirrr Merhaba anneler, 38+2 deyim dün nst de de sancım çıktı akşamdan beri akıntım pembemsi bi renkte gelmeye başladı, adet sancısı gibi belim ve karnım ağrıyo bu durumda olan var mı doğum belirtisi mi
Aselinkooo Fatma_demirrr nişan olabilir sancılarda varsa sıklaşmasını bekleyin hakkınızda hayırlısı olsun kolay doğumlar nasip etsin inşallah
Mujde0808 Fatma_demirrr nisaniniz gelmis galiba sancilarinizin siklasmasini bekleyin insallah bir avazda kurtulursunuz 🌸