Munzurrrrr bizim cok ciddi seviyede suan 4 tane kortizon kremi kullaniyoruz ne zaman sursem bebgim inliyor kremlerin agirligindan deterjan yasak,su ile yikaniyor herseyi,sampuan yasak,sicak terlemesi yasak zor bak bizimkinin seviyelerini atiyim sana bizimki vucut iltihap akitiyor kremi surmezsek