Kızlar bu cuma rapor alıcam fizik tedaviden . Özelde çalışıyorum 30 günlük rapor. 32+3 de bitiyor .bittiği gün doğum izni almak için doktor a gitsem olur dimi ? Kaçıncı haftada cikiliyordu doğum iznine acaba . İlla hemen o gün çıkmam mi gerekiyor yoksa rapor bitince cikinca oluyor mu .ona göre 1 ay değilde daha az alırım raporu. Yardimci olursaniz çok sevinirim .