Kızlar 40+1 haftamdayım 2.gebeliğim bugün kontrole gittim devlet hastanesindeki doktor pazartesiye kadar beklememi söyledi fakat özele gittiğim doktorum ilk doğumumu yaptıran cok fazla bekleyemez cocuk kakasını yutar 1-2 güne suni doğum öneririm dedi napıcam bilmiyorum