En son temmuzda adet görmüştüm ağustos ve eylül ayında olmadım düzensizlik vardı ve eylül ayında gebelik çıktı ne kadarlık olduğunu bilmiyorum yani ekimin 14 nde doktora gittim ultrasonda 5+1 günlük görünüyor dedi bende o tarihe gore bu uygulamada takip ediyorum dün uygulamada 6+6 görünüyordu bugün tam 7 haftalık görünüyor kafam karıştı 🌸