Efsabozdag Prensannesi38 son ay hep duruyor zaman diyorlar valla benim icimde ilk haftalar hic gecmek bilmemisti saglicakla alalaim miniklerimizi kucagimiza insallah 🥰😍
Aselinkooo Efsabozdag ilk trimester dan çıkamadım 😄 13+5 14temi 2.ye geçicem unutmşm ya 12dem beri heyecan tavan ama yok geçemedim takıldım 😄 su gibi geçsin zamann
Efsabozdag Aselinkooo zaten su 15. 16. Haftadan sonra zaman hizli geciyor canim o zmana kadar benimde hic gecmiyordu zaman 😁
Aselinkooo Efsabozdag 7 haftalık Ken kontrole gittim dedim bu günler geçmez şöyle Bi dönüp bakınca geçmiş valla 🤣 12.13 hiç geçmedi gibi geldi. Şu hareketleri hissettiğim döneme gelmek istiyorum. Ve cinsiyeti öğrenmek. 😍 Onların heyecanı var hala.