Hfz1818 https://resimyukle.io/r/lvwcfilU3c … Bugun catlatma ignesinin 15.gunu 13.gun kan verdim 1.20 cikti dun ve bugun ovulasyon testi yapiyorum koyu cikiyor tekrar yumurtluyo olabilirmiyim adet olmam lazm ama…
Kuzusu0810 Hfz1818 benimde bugün 14. Günü iğnenin erken gebelik testi yaptım negatif. Ovülasyon testi bildiğim kadarıyla hep böyle silik olarak çıkar. Yumurtlama veya gebelik icin aynı koyuluk ya veya daha koyu olması lazım 2. Çizginin.
Hfz1818 Kuzusu0810 bn daha oncede catlatma ignesinden snra ovulasyon testi yapmistm igneden 1 hafta sonra tamamen siliklesmisti hamilelik sanmiyorum zaten yumurtlama mi acaba diye düşündüm boyle koyu cikmazdi
Yaprak- Benimde bugün iğnenin 14. Günü test yaptım çok silik çıktı dünde yapmıştım negatifti beklemedeyim ondan sordum size