Semiha03 Danimarka’da yaşıyorum 10+3 günlük hamileyim . Bugün kayıt için doktora gittim idrar verdim, idrarı ayakta yaptım. Bilgileri doldururken akıntı zannettim çıkınca lavaboya gittim yapışkan su ile birlikte kan parçaları vardı. Başına gelen var mı bu ne demek oluyor? Doktor hemen kontrol etti ama bi normal dedi bi de detaylı kontrol lazım diye başka dr gönderdi. Yüz ifadesi de hiç normal değildi sakinleşmem için öyle dedi diye düşünüyorum. Bi sorun olmaması için bana dua edin. Burda çok yalnızım çocuğumun sağlıklıca kucağıma gelmesini iple çekiyorum. Bilgilerinizi paylaşır sanız sevinirim🙏
Figennn Semiha03 Selam canım bende Danimarkada yım ve kimsem yok eşimden başka. Sen hanki kasabada sın. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebişini🙏🏼 Bende 9 haftalık hamileyim doktor kıyat işlerini bekliyorum
Semiha03 Figennn Horsens te kalıyorm. Nefret ettim buranın hastane doktor işlerinden. Bi de bu sorunları yaşamak Çan’ımı sıkıyor. Sen neresindesin?
Figennn Semiha03 Ben Esbjerg teyım canım. Büğün bende idrar verdim, aynen doktor işleri cok sıkıcı. İlk hamileliğin mi senin. Ben dili de bilmiyorum tercüman tutucaklar