seher_edz bizde aldık tabii kullanmadık henüz o yüzden tam bir bilgi veremiycem. Ama biz 2 kademeli olanlardan aldık. Yani ilk etapta daha yukarıda kullanıcaz benim için de kolaylık olsun diye. Daha sonra bebişimiz baktık ayaklanmaya başlayacak kademesini en alta indiricez. Sepet beşiği yatak odasında falan kullanmaya aldık. Ayrıyeten odası da var ama.