yasemiinorhn mom8327 tamam bende öylr dedim zaten 5 dozun hepsini vurunursan Bi daha olmaya gerek yok ama 1 2 sene içinde hamile kalırsan yine vurunmak zorunda kalıyorsun dedim
Zehra_oztepe gizemka bende dün oldum 18.haftamdayım doktor bu konuda belirli bir hafta söylemedi sadece sağlık ocağı ekimde gel dedi bende gittim ama Şuan kolum pert daha yine varmış yapılacak ama belirli bir tarih demediler bana da
Busra6034 gizemka bana saglık ocagından randevu verdiler sadece aşı olcaktı ama aşıdan önce kan ve idrar tahlili yaptılar
gizemka Busra6034 muhtemelen bende de aynı durum olur çünkü daha önce sağlık ocağına hiç gitmedim. Hamileliğin başında şehir dışındaydım. Teşekkür ederim cevabınız için ☺️
busra5501 gizemka ben gün içinde gittim. Tavsiye olarak duş alıp gidin üç gün kolum ağrıdı canım duş alamadım :(
MeyraRana gizemka ilkönce kan tahlili idrar tahlili gebelikizlemtaşını başlatıyor ilk dozu vuruyor ondan sonra gün veriyor 2.ci dozu öyle vuruyor ama randevulu git bekleme kapıda
gizemka MeyraRana ben de daha önce hiç uğramadım sağlık ocağına. Muhtemelen aynı işlemler olur. Erken ve randevulu gideyim çok sağ olun iyi oldu söylediğiniz 🙏🏻
Arazynp gizemka haftası çok önemli değil sanırım. Ben 21 de oldum ama daha erken veya geç de oluyorlar. Bir ay arayla da ikincisi oluyor