Merhaba anneler 2 aylık bebegim var biberon tutmuyo kusuyo mamayi sevmiyo agzina damlatiyorum yuzunu ekşitiyo geri atiyo emiyo ama sutum yeterli degil bi kac gunde eskisi kadar emmiyi az bisey emiyo bırakiyo doycak kadar emmiyo kafayı yicem ya yardim edin onceden emzirmek icin cok ugrastim sadece anne sutu dedim simdi karni doysun da nasil doyarsa doysun diyorum yardim edin