prensesannesiiiiii ins arkadasim, ben 55 gun once 3.dogumumu yaptim, saka gibi ama onda ne igne ne hap kullanmadim sezeryan gunume kadar durdu..☺ hemde 2 doz biontech asimi bile olmustum, hani diyolar ya asi erken dogumu tetikliyor filan diye sümme yalan😀 hem iki erken dogumum var hemde hic bisey kullanmadim ve 38+1 de tam da planladigimiz gune kadar durdu oglum