My_mom Anneler kadın doğum Hastanesi’nde randevu alabilen varmı aylardır bekliyorum hiç sıra açılmamış
DeryaYlmz My_mom ben yaklaşık 1 haftadır yengem için almaya çalışıyorum ama maalesef yok.. 12 tane doktor istifa etmiş öğrendiğim kadarıyla. Gece 12 den sonra da bakıyorum ama yok maalesef 🤦🏻♀️
Burcukorkmaz My_mom yok malesef benim de aynı 2-3 haftadır sürekli her hafta arıyorum ama yok. Kasım ayı da dolu dediler ne yapacağız bilmiyorum. Özel hastaneler de uçmuş durumda ücretleri
My_mom DeryaYlmz bende sürekli kontrol halindeyim hiç yok 182 yide arıyorum ordada durum aynı doktor istifa ettiyse neden doktor atamıyorlar bilmem Sakarya’da tek kadın doğum hastanesi o özeller desek ateş pahası
DeryaYlmz My_mom bilemiyorum 🤷🏻♀️ ben kadın doğumdan korona zamanımda çok mağdur olduğum için özele gidiyorum duyduğum kadarıyla bir çok kişide şikayetçiymiş sanırım eskisi gibi değilmiş diyorlar, aynen öyle özeller biraz fiyatlı 😐