DenizTuncaAtik
27.07.18 tarihinde çatı darlığım dan kaynaklı kendi kararımla 39+5 iken sezeryan ile kızuma kavuştum. Tabi öyle kolay olmadı hersey. 12 saat açlık sonrası sabah 7 de yatış için balat hastanesinde olduk. 8 gibi odaya geçtik 9 a doğru önlüğü giyip damar yolunu el üstünden açmalarıyla benim stresim başladı. Hep anestezi beni korkutmuştur. 9 da sedyeye binip aşağı inerken ağlamaya başladım ki çok soğuk kanlıyımdır. Tomlamda kızımın annemle eşime gösterilmesi 15 dk yı bulmuş. Ben aşağıda uyandığımda karnımda müthiş bir acı ve boğazımda yutkunma hissi vardı. Hasta uyandı dedilet bir panik oldu. Yutkun sakın kusma dediler. Boğazım tahriş olmuş hortum yüzünden. Sedye değişirken organlarımın yer değiştirdiğini hissettim hayatımda tattığım en büyük acıydı. Odaya geçerkn eşime hep kızımız iyimi deyip ağlamışım. Odaya 15 dk sonra muaynesi yapılmış halde kızımız geldi 3.463 grm doğmuş 3 takım kıyafetten sadece 1 i uymuş üstüne ☺️ Boyu 51 cm. Yanıma yayırdılar dünya güzeli bir melek saçları uzun simsiyah ben şoklardayım. Eşim kafayı yedi bir beni öpüyor bir kızımızı. İlk serumum bitince emzirme faslı için ebemiz geldi ve kızım hemen emdi. 1 gece hastanede kaldık. Çok fazla gelenimiz oldu. Eve çıktığımızda kuzımda hafif bir sarılık basladı ve hep uyuyordu. Gece doktora gidelm istedim ki iyiki istemişim. Sarılığı baya varmış. Ve bn emzirdiğimi sanıyorken kızım ememiyormuş bu yüzdn kanallarım tıkanmış. Ateşim çıktı titreme tuttu. Şuan kızım 7 gün küvezde misafir. Bnde evde 3 saatte bir sağıp kızıma öğlenleri götürüyorum. 2 günde çok fazla alıştık. Ev bomboş gibi hep ağlıyorum. Kendi ağrım bir taraftan birde bu evlat hasreti beni çok sarstı. Lohusayken misafir kabul etmeyin. Bn hep kendi çevremi mevlüte bekleriz die ayarladm ama eşimin tarafı hep geldi sonuç bnde pert çocukta... şuan mama ve serumla besleniyor. Benim hikayem bu şekilde çok iç açıcı değil. Nolur kızım için dua edin. Nazara geldik biz. Başka anneler üzülmesin istiyorum kötü niyetli insan çok. Hersey gönlünüzce oldun melek yüzlü anneler. Ben hamileyken hikayeleri çok okurdum. Hep istedim ki bnmde hikayem güzl olsun. Herseye şükür ederim normalde ama bu sefer üzgünüm çok. Yinede bunada şükür.