swetty_18 kızlar uygulamaya gore 23+2 yım ama doktoraa dun gıttım ultrason resmınde 22+5 gözüküyor..doktorun bebeğin gramının ve boyunun gayet ıyı gelısımının guzel olduğunu soyledı..Ama farklı rakamlad olması ne demek oluyor?
Senaaay swetty_18 geç dollenme olabılır. Benımki de 10 gün geri de gosterıyor gec dollenme dedi doktorum. Bir sıkıntı yok çok şükür olsa sizinki de söylerdi