Hanımlar merhabalar. Pozitif bir hikayem olmadığı için onu asla yazmicam.
Tavsiyelerim ise şöyle;
*Depend kesin alın 1 paket bile fazla ama hastane için ayrıca hastane hasta bezi filan veriyor ama depend daha rahat
*En az üç takım olsun bebek için
*Bence ince battaniye nohut battaniye ve penye battaniye her birinden birer tane alın. Battaniye önemli
*Bez olarak 8 tane filan yetiyor
*Pişik kremi alın
*Sezeryan oldum yine pijama takımı aldım onu kullanıyorum. Ve bir tane yeter öyle abartıya gerek yok.
*Süt meselesi tamamen duygularla alakalı rahat olunca oluyor sakin olmaya çalışın. Ben çok ağladım dün. Ama bugun daha iyi.
- İlk gün gerçekten kötü geçiyor, bebeğe alışmak bebeğin alışması, sakin motivasyonunuzu düşürmeyin
- Sezeryan ise doğum asla ama asla ameliyat sonrası salmayin kendinizi. Hemen ayaklanmak için mücadele edin. Şuan sezeryanliyim ama baya ayaklandim. Birde ilk yürüyüş çok önemli olabildiğince sırtınız dik yürüyün. Sonra öyle alışıyor vücut.
- Alttan muayeler lütfen korkmayın öyle olunca çok acımıyor. Güvenin ebelere. Vajinismus olarak ben bile yaptırdım defalarca.
- Normal yada sezeryan fark etmez sağlıkla bebeğinize kavuşun. Israrcı olmayın illaki normal olsun diye. Yeterki bebek ve siz sağlıklı olun. Her türlü doğumla anne olunur.
- Sezeryan sonrası süt geliyor ama birazcık tecrübesizlik sebebiyle gelmiyor sanıyoruz ama geliyor .
- Bol temas bol emzirme bol konuşma…
Sorunuz olursa cevaplayabilirim.
40+3 de sezeryan ile doğum yaptım 🌺