Nzr06 araştırma hastanesi olduğunu anlamıştım zaten alttan bakmak istedikleri için, çünkü bende 20 li haftalarda yolda yürürken Bi sıvı gelmişti ben umursamamıştım, eve gidince iç çamaşırıma bakınca lekeli gördüm korktum hastaneye gittik bizde araştırmaya en yakın o vardı çünkü, alttan bakmak istediler ben izin vermedim, 4 doktor birden üstüme gelmişlerdi benim yine hayır diyince bana kağıt imzalattırdılar işte ölümünden falan biz sorumlu değiliz gibisinden, sonra ertesi gün özele gittim kadın sadece ultrasonla baktı ve gayet iyisin bir sorun yok dedi… İnsanın içine o güveni veremiyorlar artık TV de görüyoruz her insan aynı değildir tabi ama insan ister istemez maalesef ki güvenemiyor… Eğer özel de bakalım deseydi o zaman baktırırdım ama istemedi işte… Dikkatli olmakta fayda var gerçekten bana göre sizde en iyisini yapmışsınız…