Kizlar dun gece hic uyuyamadim. Cok kasik agrim var. Nefes aldirmiyor resmen. Doktorla en son konustugumda kasik agrilari normal demisti ama bu kadar siddetli olmamisti. Sizde durumlar nasil? Gitsemmi doktora bilemedim. Geceden beri bebegin hareketide yok. Acaba sancimiydi ya.