Evet dogum hikayesi paylasma sirasi bana geldi şükurler olsun. Ucuncu bebegimi kucagima aldim ve iki kizim bir oglum oldu. Dogumum hafif bel agrisi ve adet sancisi seklinde basladi pazar gecesi ikide on dkda bir sancilar surekli hale geldi hemen duş aldim gece evimi topladim cocuklarimi hazirladim sancilarimi takip ediyordum bu arada korkuyla tabi 😀 esimi ise gonderdim ben haber veririm zamani gelince diye. Tabi bu sirada ablalarim zorla hastaneye goturmek istiyordu ben sancimi evde cekmek istiyordum. Meryem ana otunu suya koydum ve duasini kuzenime okuttum saat beşte Ankara sehir hastanesinin yolunu tuttuk saat alti gibi acilden giris yaptik dort cm aciklik varmis yatisim yapildi 35 haftaliktik ve bebegim cok kucuktu dayanilmaz sancilarin ardindan saat 19.21de oglumu dunyaya getirdim sukurler olsun minik ama cok saglikli simdilik geceyi gunduze karistiriyor ama bizi cok mutlu etti. Darisi butun hamilelere ve hamile olmak isteyenlere.