Elsu26 kurabiyemmmm ben devlette yaptırdım kilolu olduğum için erken yapıldı bana 11 ve 18 haftalıkken iki kere yapıldı üçüncüyü isteyince doktorumu değiştirdim 😂
poyrazinannesi3547 kurabiyemmmm 9 eylül üniversite hastanesinde yaptrdım eczaneye 10 tl verdim sadece 25 haftalıkken yaptırdım
Ftmsgr kurabiyemmmm özel hastanede yaptrdım 110 lira icicegim şeyi filan onlar verdi 3 keremi 4 keremi ne kan aldılar 28. Haftamda yaptırdım 🤗
Susambebis poyrazinannesi3547 devlet hastanesinde randevu almak gerekiyormu acilden gidilip yapılıyor mu
poyrazinannesi3547 Susambebis ben oraya takipliyim gün vermişti doktorum o yüzden yapabldm ama randevusuz bakmıyolar acildende yapılmıyor diye düşünüyorum
kurabiyemmmm Civcivimm35 aa sağlık ocağı yapıyormuymuş? Hiç bilmiyordum evimin hemen yakınında çok iyi olur 🙂