Kızlar günaydınnn
Pazartesi günü 1 kasımda spinal sezaryen olcam ne stres ne heyecan hiçbi şeyim yok henüz olayın farkında değilim 🙈ama o ameliyathaneden girerken hüngür hüngür ağlarım biliyorum 😂 doktor bebişi aldıktan sonra kist ameliyatıma devam edecek yumurtalığımı alma ihtimali bile var duruma göre. Bu şekilde ameliyat olan oldu mu hiç. Ağrı sancı durumunu merak ediyorum. Kaç güne toparlanıyor 🤔