sedayener- Benimde var ağrım ama şiddetli değil, benimki yalancı ağrılar muhtemelen ama şiddetli olması normal değil doğum belirtisi olabilir! Başka bir belirtiniz var mı? Bir doktorunuzla görüşün derim. Dinlenince veya pozisyonunuzu değiltirince geçiyor mu ağrı?