Gzmysf1608 çok teşekkür ederim geçen yılda runner hasir sepet rafya ayna yapıyordum değerlendirmek için sonrasında 14+4te kızımızı öğrenince haftasına yaptm şimdi hazır bekliyor şuan 22+1iz hediyeliklerini yapuyorum eşyalarını vs de erken hallettik yavaş yavas zaman geçiyor
arkadasimd 38 haftalıkken teşvik etmistim internetten vs almak istemişti kendij yapabilirsin dedim ve yapti sonra da dogurdu😇 brndd vakit varken degerlendirmek istedim 😘 sağlıkla kucağınıza alın 🧿🥰