Sevgili anneler günaydın. Nasipse ikinci bebeğimi bekliyorum. İlk bebeğimde de forumu takip ediyordum ama arkaplanda sadece yazılanları okuyarak, aktif olarak sohbetlere vs katılmamıştım bu ilk yazım. Bebeğimin cinsiyetini henüz öğrenmedik, yarın 17 haftalık oluyoruz ve ayın birinde randevumuz var. Öncesinde sizlere sormak istedim tahminlerinizi.
Burda 14 haftalık tahminde bulunabilirseniz çok sevinirim. :)
https://imgyukle.com/i/kIEfQt