Oğlum üşüttü sanırım dedim doktora götürdüm bogazları kötü olmuş dedi bir kaç ilaç verdi öksürürken ciğerleri açıyor gibi tıkalı gibiydi aradan gün geçti aynı belirti bende de olmaya başladı yutkunamıyorum boğazlarım şiş burnum tıkalı baş ağrım var vücûd agrım var.. 35+3 haftalığız bugün ilk korona olduğum da çok ama çok ağır geçirmiştim. Sizce solunum yoluyla oğlumdan bana geçmiş olabilir mi ? Yada hastaneye gidip test mi vermeliyim ? Korona olan anneler belirtileriniz neydi sizlerin