Merhaba kızlar
Ben 6 hafta 2 günlük gebeyim.Bugün tsh baktırdım ve 4 çıktı . Tirodin az veya çok çalışması gebe kalamama veya düşüğe sebep olabilir diye duymuştum. Çok korkuyorum.Dahiliyeyle görüşüp eutrox başladık hemen.Bu değeri yüksek çıkan bu konuda bilgi sahibi olan varmı ?