GM123-123 Kızlar merhaba nasılsınız .ben 12+5 haftalık hamileyim yüzümde aşırı derecede sivilce çıktı çoğu kişi kız doğuracksın diye diyor cinsiyeti çok merak ediyorum ama ben erkek hissediyorum
Fulyaaa1 GM123-123 bende hiç çıkmazdı sivilce bende de cok çıktı kız cinsiyetimiz. En basından beri bende erkek hissediyordum rüyam da da erkek görmüştüm 12. Hafta da da erkek dediler hatta ama 17 de kız olduğunu öğrendik :)
Deryaiso GM123-123 Hormonal denge değişimi yüzünden çıkıyor sivilceler canım kuru bir cildim vardı eskiden şimdi çenem ve gıdım sivilce bahçesi mübarek kızım olucak 💞
gozdekrks GM123-123 erkek bebekte genelde kuruluk oluyor ciltte kızda yağlanma olur derler ama hayrlisi.olsun benim bebeğim erkek normalde sivilcem hep olurdu ama hamilelikte cildim kurudu.
Kaderyusuf GM123-123 bendede birden sivilce çıktı her yerimde normalde de olurdu bi iki tane ama çok arttı cinsiyetimiz kız.
Clementinee GM123-123 benim yağlı ve sivilceli bi cildm vardı hep hamileliğimde hepsi geçti çok ilginç bir şekilde 🤷🏻♀️ Cinsiyetimiz kız🥰
seri4270 GM123-123 yüzümde bir tane sivilce çıkmazdı şimdi sivilce dolu cinsiyetimiz kız ☺️ Bizi çirkinleştiriyor sanırım😜