Kızlar merhaba, şimdi hastanedeyim kontrole geldim 8. Haftadayım, kese var bebek cok küçük kalp atısı için gelmiştim ama ultrasonda kalp atısını duymadı alttan da baktı afedersiniz orda da duymadı haftaya tekrar gel dedi. Moralim bozuldu bu haftalarda normal mi sizde bu durumu yasadınız mı? :(